torsdag 8 september 2011

Torsdag!

Lugn dag, kan ju säga att det va inga lektioner, visste typ inte vad jag gjorde i skolan, sprang runt bara ;) men fick iaf klart London arbetet :) nu är det snart bara 4 veckor kvar! :-D
fick iaf sluta kl 13 idag, vilket va skönt då jag och mamma fick åkt in till polisen i halmstad för att fixa passet ! :) skönt att det va fixat, fick även köpt studentleget idag, så en del klart från "att göra-" listan ;)
gick skit smidigt med passet, jämnfört med förra gången :s ouff... så jag och mamma va inne i Halmstad och kollade i några butiker, men nu är vi hemma igen och det är dags för mig att göra läxa -.-' ork! sen blir det kolla fotbollsmatch!!! :-D

Dagens look...
Åhhh vad jag längtar tills Måndag! Fick texten av läraren idag med !! vill veta när NU!! :-D
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar