söndag 25 september 2011

Jahaja...

Riktigt kul dag/kväll/natt igår :-D Började med åka till Mormor och äta god "frukost" våfflor och sånt :) kan inte mer än att säga att syrran INTE ska ha körkort p-g.a hennes lokal sinne -.-' sämst ;) hon har kört och åkt vägen till mormor tusen gånger men kör ändå som en vilsen höna Xd hahah söt! <3

aja sen drog vi hem runt 17.30 tiden då fick vi börja fixa inför kvällen planer, men jag fick fin besök av min söta mathilda ! :) alltid lika trevligt! Hon hjälpte mig välja outfit och höll mig sällskap :) sen stack hon och då käkade familjen Taco sen drog jag och Amelie till daniel för lite mys för körk och det va ju inte helt fel :) tack för det! Syrran körde in till halmstad, vi plockade upp Fanny sen blev det La coca med mysigt folk!Sen vidare till bulls i några minuter och sedan 3 hjärtan där vi spenderade mesta tiden av kvällen, och det va sjukt kul, träffade många man kände och det är alltid kul! :) syrran fick ont i magen och fick köra hem så jag stannade och sov hos Alexander :) sen träffade jag min kusin på James en liten stund, och sen fick vi skjuts hem till alexander av Niklas :) och sen va jag sjukt trött men riktigt nöjd med kvällen !

Kom nyss hem då alexander skjutsade hem mig, mycket snällt, tack! och nu ska jag antögligen käka något, inte för att jag är hungrig utan för det är ett måste :p sen får vi se om det blir fotboll elr vad som sker :) kan gärna bli lugnt!

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar