måndag 5 september 2011

Måndag!

Jahpp då va måndagen avklarad, inget jag direkt längtar efter heller, mer än om några veckor, men det tar vi då, innan längtade man till helger men icke ! de total sket sig ! kan inte göra annat än skratta åt det XD samma sak varje gång och jag fattar inte carför XD men OKAJ! :)

Iaf idag va det Engelska C på morgonen, sen småföretagande, fick en awsome idé så detta lär bli bra :-P Sen runt 1 tiden så kollade vi på en teater, och gud va jag skrattade XD OMG ! denna dagen har varit super, har skrattat hela dagen och det lär blir roligare ikväll! :-D Men morgonen började inte bra -.- först så va jag så trött att jag inte visste vad, sen glömde jag plånboken när mamma skjutsat mig till bussen, så jag fick ta den andra bussen och sen kom inte det!!! vadå man blir arg!! så mamma fick köra -.-
Men kvällen ska avslutas bra iaf! Jag syrran och min saknade lilla Jesper ska kolla bio, käka gott och bara snacka ! saknat honom!!! :-D lär bli awsome, så åker till halmstad runt 5 tiden, ska kolla : försvunnen :)
Nu jävlar e man på topp igen ;) hihihi!

Dagens LOOOKKKKK! or something .. ;)
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar