tisdag 27 september 2011

Finally!

Nu är det äntligen dags för mig att träna ! :-D så skriver lite snabbt nu :p
Idag åkte vi med ala UF till Falkenbeg för en kick off, helt ok men gu va seg jag va.. Vi fick sovmorgon men tro det elr ej jag gick upp vid 8 tiden och gick ut med hundarna, mamma blev nog helt paff (a) men har sovmorgon imon med och på torsdag så kan ta igen det, elr blir det mer promenad? ;) får se.. Nu ska jag iaf få träna, äntligen!! Plus jag har stora planer inför måndag då det är en viss persons födesedag (moui) får se hur det blir med det, planerar även inför helgen efter det (a) awsome ! men vi tar oss igenom denna helgen först :p har även varit duktig och lagat mat till alla hr hemma :) gott !

Naje nu får jag nog snabba mig, jag ska till och med vara på träningen 30 min innan ! typ ... för att hinna köra min rehab lite :) viktigt!

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar