måndag 5 september 2011

MysMåndag!

Jaha ja, kom hem och vilade en stund, sen blev det bbege sig in till Halmstad för att plocka upp Jesper och sen åka vidare in till bion :) Fan va skönt att det inte va så många där, d blev det slagge i bio salongen ;) låg typ ner :-P awsome! Efter bion så drog vi till Peking och satte oss och bara tjockade oss ordentligt ;) mums!
massa skratt denna dag, en underbar start på veckan, men den får gärna vara slut nu :-P elr what ever ! ;)
Imorgon kommer bli en låååånng dag -.- börjar med fotboll sen har jag håla till 12, och kan ju inte ta mig hem så blir typ hitta ett hörn för mig själv typ plugga teori, sen är det bara en lektion sen hem... -.- ork!

Men nu har jag faktiskt en sak att se fram emot ! det får ni veta när jag vet när !!! ÅÅHH längtar!! :-D hoppas det blir snart!!! :-P  Nehe nu ska jag vara duktig och sova i tid för en gångs skull, kunde man ju inte igår och det kan man ju bara skylla på en viss person... Alexander *HostHost* ... ;)




Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar