tisdag 20 september 2011

Home !

Hemma nu efter ett jävla slit med bussarna -.- att de ska vara så långt emellan -.- jaja fick iaf pratat med personen som skulle ringa :) gott! men det innebar att jag fick ta en senare buss till min sweety ! :( Aja hon dog inte ;) hämtade upp henne i skolan då hon hade varit söt och köpt fika till oss (a) gulligt! men tråkigt nog blev det ingen jogging tur för vädret ville inte det, och vi va frusna :) så vi satte oss och tjockade oss med fika och värmde oss under filtar till en fin film :) super mys! sen bestämde vi oss för att spela spel, vilket va super kul! :)

Ingen bild, för denna datorn funkar inte som jag vill idag, min egen dator är ännu värre just nu, typiskt! aja det positiva är sovmorgonen jag har imorgon! SWEET!
juste imorgon blir man kidnappad någonstans :o jag får inte veta vart, men det kommer 3 busiga typer och plockar upp mig imorgon, detta ska bli spännande !!! :-D busigt! 

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar