tisdag 6 september 2011

SömnTuta!

Ouff jag somnade :o inte bra! då blir det kolla film hela natten då assååå.. satan ! :o
blev lite sur när jag vaknade, visade sig att syrran hade inte ringt idag heller !! ÅHHH få tummen ur röven någon jävla gång! trött på det nu, har väntat i flera veckor.. -.-
Just nu sitter jag o lyssnar på musik och väntar på att klockan ska bli runt 6 tiden för då sticker jag och checkar fotbolls match borta i veinge ! :-D lär bli en bra match, hoppas grabbarna vinner ! ;)
får se om jag hinner spring lite senare, hade varit skönt att får samla tankarna lite utan att bli störd, men jag svär springer inte om det är mörkt, jävla älg som är ute och attackerar människor vafään ! :o ;) tihihi(a)

I Wonder If You Ever Thinks About Me..
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar