lördag 3 september 2011

2011-09-03

Vaknade runt 9 imorse, släppte ut Casper och gick o la mig, kände inte för att vara vaken, så vaknade runt 1 sen av att Bisse pep för det va ingen hemma... -.- tackar!
Så jag fick gå upp, då började jag städa hela huset, orkade inte gå olägga mig framför tv:n för då visste jag att jag skulle fastna där :-P så städade, tvättade och dammsugade :) sen fixade syrran lite "frukost" :-P då va klockan redan 2 :o oppps! aja funderar på att göra mig i ordning för att åka bort till de andra i Veinge för att få annat att tänka på .. Får se hur det blir ikväll, men något måste ske.. :)


Är det såhär du vill ha det, sure, men förvänta dig inte något, om du inte visar att det är något du vill.. Du förvirrar mig.. Visa att du förtjänar mitt intresse för det är påväg därifrån..Prove Me Wrong!



Carpe Diem//Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar