torsdag 29 september 2011

Torsdag!

Idag fyller Pontus år, grattis grattis :)  Träningen i tisdags gick oväntat bra iaf, kan skjuta igen hände inget med knät, ännu, idag ska jag vara med på lite passningar med sen får vi se hur det utvecklas :)
Lugn dag i skolan idag men fy va mycket skratt det har varit kanske för att jag e trött och sover dåligt.. fick köra broren till skolan imorse med så fick ingen direkt sovmorgon, men lite fick jag.. sover ändå typ inte längre, förstår inte det.. "/ fruktansvärt varmt på rummet måste vara det !

Nu har man lite planeringar inför Måndag, nästa lördag och sen måndag då vi åker till London ! :D ska bli super!
Imorgon kör vi på Engelska B uppsatts, jippie ! eller något.. det betyder ingen träning imorgon på morgonen.."/
Sen får vi se vad helgen bjuder på men snackas om utgång, borde spara pengarna :p men men får se :)

skulle haft en rolig bild på Victoria här men det ville inte som jag -.-' as usual ! Nu får jag ta något att äta, fixa läxan sen off to träning! :-D
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

1 kommentar: