lördag 24 september 2011

Att jag aldrig lär mig !

Jaha ja nu sitter jag i Åled och snackar med Fanny om att vi ska dra ut (a) Opppsss ! som jag skrev så skulle jag inte ut men tydligen så kan inte jg säga nej till mina vänner (a) men vi måste hitta en förfest, annars vetifan om det blir något :p men de flesta från jobbet lär vara ute idag för de har firma fest så det hade varit kul att träffa dem :) men vi får se annars kör jag och syrran på en chill kväll, kanske checkar bio istället om inte annat :) bowling? åhhh det lät sköj! :p men blev lite sugen på utgång nu när vi håller på och checkar läget lite ;) men men det blir som det blir, jag måste lära mig ordet Nej, men inte mot mina vänner, ställer alltid upp (a) :p tihihi!

Käkade nyss våfflor och kaffe hos mormor&morfar och har varit ute och kört rundor med syrran :) köpte b.la. lite nya saker till min älskling som han kommer gilla :-D (hoppas jag) men men nu tar vi en kopp kaffe till och ringer vidare :)

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar