onsdag 14 september 2011

Onsdag!

Sorry för dålig uppdatering igår, trodde jag skulle kunna göra det via mobilen, men icke ! INGET gick som det skulle igår fan -.- ren jävla skit dag! Tex så blev det som skulle ske idag inställt ! :( så arg jag va elr? ... oufff.... iaf va bara en massa väntan igår, först fotboll ska köra rehab men va helt slut så körde någon övning sen kollade jag när de spelade :) vänta i 2 h på en enda skit lektion, in till halmstad hämta Passet till LONDON! :) sen blev det caffe latte på sandy´s, gick runt i butiker, fick ett super gulligt samtal och gick till mathilda så blev jag bjuden på fika ! trevligt, så vi snackade en massa, va ett tag sen vi sågs :) mys !
Sen skulle mathilda ut och springa så jag blev hämtad av Alexander, så åkte dit och kollade film och klår han i 3D bowling, awsome ! han va snäll som körde hem mig, tackar! (a)

Idag, va jag skir pigg när jag vaknade ! :o så blev åka till laholm och snacka med sjukgymnasten, skönt när dagen börjar med bra nyheter!!! :-D sen har dagen varit chill, har suttit och "skällt ut" några lärare (a) och bara tagit det lugnt :)
Imorgon kör vi teori på kvällen och sen är det fredag!!!! :-D fast ska inte längta, alltid när man kängtar så skiter det sig -.-' fun...
hihi sen så bussresan hem va mycket uppskattad idag (a) grrrr.... säger jag bara :o ;)

aja nu ska jag se va de andra hittar på för skööj! :)



Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar