tisdag 6 september 2011

2011-09-06

Tisdag idag då :) verkligen en härlig dag!
Började med fotboll på morgonen vilket innebär rehab för min del :) så jag körde lite styrka inne, awsome kommer ha go träningsvärk imorgon! Sen gick jag ut och sprang 3 varv runt sparbanksvallen, så himla skönt, trodde jag hade sjukt dålig kondis men icke, kunde typ inte sluta springa :-D så blir att göra det sen ikväll med :)
Sen skulle jag haft 2 h håla, men eftersom man har en toppen lärare fick vi ha våran efter fotbollen så vi slutade 11, så jag och Axel satt nere i biblan och jobbade på riktigt bra! :-D sen efter det så bestämde vi oss för att käka på jynkes ! så vi snackade och hade riktigt trevligt! :)
Nu är det inget mer speciellt som händer ikväll så det är skönt! :-P Fick ringt min sjukgymnast så nu är det bokt tid och sen ska syrran ringa ett samtal som jag längtar efter ! Kom på att jag måste ringa lönekontoret -.-
riskettan imorgon ! skola sen teori lektion på kvällen, awsome ! XD kommer vara rätt död !


nahe nu kanske jag ska krypa ner och kolla lite film ! :) sen ska jag plugga teori ..

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar