fredag 2 september 2011

MysFredag!

Slutade 15.10 idag, ork! Fick vänta ca 1 h på att syrran skulle plocka upp mig i skolan så vi kunde åka vidare till Våxtorps Marknad, det va en mysig dag, hittade lite saker oxå ! :) Väl hemma så fixade syrran lite mat, mums ! jag va iaf hungrig, verkar inte som att det blir annat än en mysdag hemma, vilket jag kan behöva, har lite saker att tänka på, orkar nog inte mycket annat heller :) Men det är helg så då kan man hitta på annat skoj imorgon, men känner jag behöver vila & sova ut :) Kanske ska ta och spela lite Ps3 med min bror, om jag pallar, e lite sugen på att kolla film o somna in tidigt, ouff va säger jag ? :o detta e fan inte jag...

Här kommer en bild på min älskling och han tycks gilla min andra älskling mer än mig ;) han "sov" i den innan XD  sööt!!

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar