tisdag 2 augusti 2011

segis..

Jag har varit väldigt seg, drf det inte blivit mkt till uppdatering men det kommer ! :)
Igår va jag och badade med en efterlängtad Mathilda då blec det massa mys på bryggan med massa prat om allt möjligt sen blev det ett långt dopp med mer snack och sen mer brygg mys ;) sen sov vi i åled igen, då blev inte Casper så glad på mig ! :o
jobbet har varit segt i början av denna veckan, hoppas det inte blir så resten :( illa... men men efter denna veckan är det 2 veckor kvar :o det är sjukt va tiden gått ! :o sen e det back to school :( tråkigt men ändå inte, blir ju London i en vecka i oktober och mer där till.. :) sista året, orkar man??!! ;P KÄMPA!!

Snart ska jag möta upp Mathilda för ännu ett dopp i sjön, super mys är där ! ska få med mig kameran idag, e så grymt dålig på det :o men ska bli bättre (a) Sen bär det av till Åled för ännu en Magisk natt ;) haha ! aja onsdag imorgon..
juste INGA nummer på mobilen så skriv gärna till mig :) (A)
Helgen så ska vi ha fullt öss !! :-D se ya there !

I kind of feeling something deep inside, but why?! strange..:s

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar