söndag 14 augusti 2011

Helgens Upptåg!

Hellue ! Mycket jobb nu denna veckan så har bara jobbat och sovit, sorry! Men helgen har varit Awsome !

Man började på fredagen med fest hos Caroline sen drog vi oss vidare in mot stan och träffade massa roligt folk och det blev några saknade människor! :) Va runt lite överallt.. Sen sov jag hos Caroline på natten, tack för kvällen alla!
igår så blev det lite obesämt, kom hem vid ca 3 och då gick jag och somnade i 30 min sen blev man med dragen på bio med boyzen på Kapten Amerika, den va helt ok, men jag vet en liten fjolla som somnade xD hihi! aa efter bion satte vi oss på TrottoBar och bara myste ! :) sen blev det tree hjärtan där man träffade massa roligt folk och sen vidare till andra ställen, sen blev det åka hem och kvällens stora samtalsämne drar vi inte upp! XD massa kul igår iaf tack killar!
Har haft hosta och varit förkyld halva veckan, inte OK!! :(

En dålig nyhet: Jag har blivit av med alla mina bilder och filmer !!! :( fuck ... så ingen bil idag & har ingen lust att ta en bild på en smått sjuk tjej...
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar