onsdag 24 augusti 2011

Kärlek!

Hellue! asså man har ganska soft schema ändå jämnfört med förra året :o ;) började 11.05 idag, skulle på möte vid 10 men hon va inte där helt plötsligt -.-' Men man blev ju ändå väckt tidigt av sin älskade mamma -.-' <3 så fick vänta i skolan trött som jag va :-P
hade lite klassråd sen blev det filosofi, tråkkk! somnade nästan :s sen blev det redovisning och beskattning :) vi är 5 st på den kursen, snart 3 ;-D awsome ! blir typ slappa lektioner då ;)
när jag väl kom hem så lagade jag lite mat med mamma & nu sitter jag här ! skulle åkt med o kollat fotboll om inte vädret varit som det är :s
Sen har man nyss fått ett roligt samtal ! mer om det sen, men lär bli en annorlunda helg :)

Min nya kärlek på bilden! Casper kom med i bakgrunden, han är en gamal kärlek och den kärleken lär aldrig dö ut ;) kom även på att han måste bada och ska ringa hans frisör snart så han får bli klippt mitt lilla hjärta ! :) <3
Längtar till helgen, hoppas snart få fixa till en sak, hade varit awsome att få fixat de i helgen men har man seg syster så har man -.-''' ska tjata liiiiiitteee till ;) helgen lär bli bra! torsdag imon, börjar 9.30 slutar 13.40 ;) great!

Please don´t waist my time if you can´t make up you mind...

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar