måndag 8 augusti 2011

måndag!

Jaha ännu en jobbevecka ... segt för står på samma skit hela tiden... aja snart e det slut med de, nästa vecka kvar bara :) Helgen har varit underbart skoj och oväntad! :p utgång både fredaG&lördag sen ligger man seg i sängen hela söndagen tills man bestämmer sig för bio vilket va super mys, men va inte trött igår kväll så låg uppe till ca 12 och somnade väl ett tag efter -.-' skööönnttt! va ganska trött idag ..vilket inte va så uppskattat ! så idag planerar jag för sängen tidigt vilket troligen inte kommer hända om man bor med mina syskon, de kan ju inte vara utan mig (a) (jo det kan de) aja vad sägs som lite tv och sen somna nog jag ganska fort om jag har tur ! :)

Någon bild från Lördags, snor bilderna från sötaste http://www.ccarolinejohansson.blogspot.com/ för att hon har med sin kamera överallt, måste skaffa en sån liten en ;)



Puuuhh tur att hon inte lagt upp alla bilder asså! :o ;)
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar