söndag 7 augusti 2011

Trött tjej!

Typ Godmorgon alla trötta! :-P
Kvällen igår va super myss och jag är helt slut, så det ska va?!! :-D
Började med en rolig händelse på Willy´s som jag blev iväg skickad till nör jag äntligen hade kommit till halmstad vid 20 typ, vilket va lite senare än planerat .. :-P Kan bara säga: Lyft på luren så svarar vi! XD aa nog om det ;)
Sen blev det Hem till Carolines lägenhet och där va det massa mys, go mat , musik och en hel del snack! Sen bjöds det på dans från min och Emmas sid, Awsome!! ;)
Sen drog vi ut runt 23 tiden tror jag och satte oss På trottobar och Caroline ÄLSKADE när vi sa trottobar XD
Där satt vi och myste, sen fick vi besök av min kusin Aka Carolines pojkvän och hans kompis.. Lite senare fick vi besök av två puddingar som stog o posade för oss tills vi märkte dem, fattade först inte att de va dem för de hade PERUKER på sig XD OMG!!! 
Träffade en massa folk sen pyste vi till tre hjärtan där det va dans och snack, kul att man träffar typ alla från jobbet när man är ute ! :)
Jag och mina puddingar blev sedan hämtad av Simon på österskans, den bilresan hem den bestod av endast skratt! ;) Ni är för goa!

Snodde bilden från mina puddingar ! awwe va söta dem ee XD hahahah! <3 detta gjorde en del av min kväll !
Nehe nu tror jag att jag somnar en stund till, är jätte trött ! jobb imon! 

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar