tisdag 30 augusti 2011

Biblioteket!

Jahaja nu sitter man vid en bärbar dator i Biblioteket och ser duktig ut, fast jag sitter här ist ;) (a)
Naje men har faktiskt varit duktig och jobbat littee iaf :) Vi håller på med ett miniprojekt tills vi ska åka till London, vilket man längtar lite till ;) kommer bli awsome förhoppningsvis ! sen efter London är det inte långt innan jag och några åker vidare ut i världen, maybe Thailand :)
Aja denna dagen har inte varit mycket till skoldag men det gör inget för mig, bara lite mycket åkande fram och tillbaka :-P
Började dagen med Fotboll på morgonen då jag körde rehab och konditions träning vilket behövdes efter denna sommaren :o ;) Men får nog ta tag i det här med gymmet nu asså ;)
Sen blev jag hämtad i skolan och åkte hem en stund och somnade med Casper vid min sida (a) <3 sov till 11 sen åkte man till skolan igen halv 12 för att sedan börja med internationell ekonomi då vi har detta lilla London projekt, så nu sitter jag här och denna lektionen slutar vid 13.50 och sedan åker man hem igen! :-D Sen får vi se vad jag hittar på idag :)
Nehe om man skulle ta sin lilla rast från denna lektionen elr? ;) hahaha ! har ju jobbat lite hårt nu ! Men har faktiskt mer tid över till det sen ;)

Carpe Diem // Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar