torsdag 11 augusti 2011

Casper!


Om du dör före mig så får du vänta vid grinden och vaka över mig som alla änglar i himlen. Du lättar mitt sinne och främst i min själ, för du vet hur jag tänker, för du känner mig väl, skulle göra allt för dig, jag vill ge dig mitt liv, jag vill ge dig mitt hjärta, jag vill ge dig min tid. Du får mig att må så jävla dunder bra, du är det finaste jag vet för du är underbar och vi har stunder kvar som vi ska dela tillsammans, du och jag mot hela världen bara vi och ingen annan. Ser in i dina ögon hela kroppen blir varm, när jag kysser dig på halsen, när du håller i min hand, jag lovar dig jag kommer aldrig lämna dig, du är bäst i hela världen och JAG ÄLSKAR DIG!!! <3

 
Du är så sjukt underbar och jag hoppas du aldrig försvinner ur mitt liv, vet inte vad jag skulle gjort utan dig! No words...

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar