tisdag 23 augusti 2011

Back to reality!

Så nu är det tillbaka till skolan och det känns lite overkligt att redan sitta i bänken och att det är sista året :o Sommarn har flugit förbi vilket inte gillas, elr rättare sagt "Sommaren" , tycker inte det varit något direkt väder plus har jag bara jobbat för vädret inte varit toppen ... Men nu när man börjat igen då ska det helt plötsligt komma fram lite värme och sol :s illlllaa...!

Helgens upptåg är enkla, fredag så blev det äta gott med mina sötnosar från Åled, så vi åt på Capri och bara myste, sen satte vi oss en stund på robert´s o fikade lite, efter där blev det zigges, när vi väl suttit där ett tag så trillade det bara in en massa grabbar :) riktigt mysigt, satt där tills de stängde, sen drog vi till 3 hjärtan, efter där så drog emma hem och då va det bara jag och grabbarna kvar, kvällen va lyckad, tog bussen hem halv 2 :)
Lördagen skulle varit lugn, men naje inte alls... blev väckt tidigt vilket inte va planerat :) men sen så bestämde vi oss för att dra ut på kvällen igen och det blev ännu mer lyckat, men jag som bara skulle ha en lugn lördag, så blev det med det :-P Syrran o jag tog bussen in till Halmstad vid 8, träffade Alexander och "Stjärnan" vid 22 typ dä blev det förfest på nissastrand och det va riktigt kul, sen drog alla in till 3 hjärtan och sen blev bara kvällen så sjukt lyckad!!! :) träffade många från jobbet och det va uppskattat ;)
Söndagen va ganska lugn, städade hela huset, rummet och gaderoben för sen skulle det vara skola! :)
Måndagen jobbade jag och nu är det skola igen och det va bara en evig väntan.. saknar jobbet .. :(

Har även bokat min första teori lektion, finally! :) ska snart visa en bild på något jag blivit förälskad i ! kommer väl imorgon!

Carpe Diem// Viktoria Sjögren 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar