lördag 6 augusti 2011

Otur?!

Jobbet igår va bara ett rent helvete -.-' allt gick emot mig igår tyyyppp! Började med att maskinen krånglade så vi hann köra en back på 20 min Yeeyy vadå rekord? -.- aa så då började jag bli lite irriterad, sen så vid 10 då skulle tydligen den ända ordinarie på vår maskin åka och kolla på sin son som va med på det tall ship race.. så då stog jag där själv med en maskin som krånglade hela tiden, va det inte de ena så va det de andra.. då va jag sur iaf.. slutade som tur va 12.20  :) trodde ju att kvällen bara kunde gå till det bättre sen dåå. men man ska aldrig hoppas för mkt.. inte när det gäller mig iaf..

Väl hemma från jobbet somnade jag dirre, fick ett samtal 30 min senare och sen somnade jag om till 16-16.30 :) sen blev det snabbt dusch oxh fixa sig, sen bussen vid 17.30 in till Halmstad, till sunniss lägenhet ! :) där förfestades det lite sen in mot hamnen och kolla swingfly vid 19 och sedan stog vi ch väntade på timbuktu och vi stog längst fram hela tiden!! :-D men då får man stå ut med en hel del -.-' taffsande och puttande.. -.-' ahhrrgg! :-P
Sen blev det robert´s coffe för att plocka upp folk, vidare till hörnan väl där så va det kul sen kom det tråkiga, tappade min mbil/ elr stulen.. vet ej så min mor va söt o hämtade mig så vi fick spärrat mobilen och det gick bra sen sov jag hemma, vilket va skönt faktiskt :) Tack för igår vilket fall alla ! :)

Ikväll så är det en del planer ! :-D blir att träffa Åleds brudarna för go mat och utgång! awsome! glömma gårdagens tråkigheter och ta med det roliga (HÅLLLA KOLL PÅ MOBILEN!!) ;)
Duscha kanske, för snart blire bussen till stan igen! :) ska bara mysa lite med min mamma ! <3
Tackar henne enormt för stödet inatt och idag hon fixar hon! <3 Älskar henne!<3
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar