söndag 7 augusti 2011

Mysdag!

ouuff har inte orkat mig upp ur sängen ännu :-P har bara legat och slappat, kollat lite film m.m. :)
Trodde alla hade lämnat mig när jag gick ner en sanbbis :o usschh så tomt det kändes, bilarna borta och tomt i huset :o det visade sig att Amelie va borta och lämnade Lina vid bussen :) puuhh..
De andra är och kollar fotboll i Helsigborg på eskilscupen som syrran spelar, och det har gått bra, de spelar semi nu ! :-D gott !
AA jag fick iaf ett gulligt sms av syrran för en stund sen och då bestämdes det att vi skulle mysa till det en söndag som denna ;) så vi ska kolla harry potter på bio i Halmstad ! :) tihihih mys! så får hoppa in i duschen nu och fixa mig, men vill inte nu när Casper ligger och myser !
 Men vi får svänger inom en sötis påvägen för att hämta lite saker sen igår ! :)

Jobb imorgon .. trött !!

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar