måndag 29 augusti 2011

Måndag!

Idag har det varit en hård dag asså! :-P inte direkt, men fy va trött jag va elr!?
började dagen med Engelska C vilket gick sådär eftersom jag typ haövs sov och engelskan e ju inte på top då -.- ;) Aja sen hade vi info om UF och sedan lite arbete med det vilket gick bra! :-D sedan va det bara Psykologi B kvar! vilket jag gillar eftersom man har ju bästa läraren i det ;) Va hemma runt 2 tiden och sen fick man besök av Alexander :) mycket trevligt, blev inget Fifa spelande för där satt syrran -.- så vi kollade film 2 st  och sedan kollade han på när jag "jobbade" kul kul! -.- Ännu värre blev det när min mamma kom hem :o normalt e det jag mot henne men idag va det alla mot mig :o vilket jag klarade galant ! ;) mahaha som alltid ! ... sen blev det lite musik och trams från min sida, vilket inte är ovanligt (a)  aja kanske skrämmde iväg han mahahha! (6) tihhihi!
Han åkte iaf nyss hem så jag oh Casper funderar på att ZzzZzz vilket casper redan gör -.- ovanligt? nej..


Morgondagen är awsome, då blire fotboll till halv 10 hem sen börjar man inte förens 12 sen slutar jag efter den lektionen ;) Och onsdagen bjuder på sovmorgon!!! :-D
God Natt alla trötta! :-P

I living my life as i want, I do What i want with my life, how i want it, when i want it, and No One could ever take that away from me, just try ! I don´t Care, I´ve been hurt before, try me one more time and you´ll know...
Carep Diem//Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar