onsdag 31 augusti 2011

Jävla Idioter!!

Idag har varit en riktig jävla skit dag! -.-
Började med sovmorgon, skönt! filosofi, fruktansvärt tråkigt och sen redovisning och beskattning, helt ok!
Sen slutade jag 15.00 vi slutar egentligen 10 över men gick iaf då. Jag gick bort för att hämta min fina moppe och köra hem, när jag kommer till parkeringen så självklart så står inte den där ! :o PANIK! så ringer min  mor som redan är inne i laholm vilken tur, jag är riktigt jävla förbannad så vi kör & då ser syrran 2 moppar med 4 killar så vi vänder och jag går emot dem och kollar läget men de kör iväg och jag ser vilka det är, går och kollar där de stog men inget. Så vi springer upp den ena av de mopparna kör förbi den andra stannar och när den ser att vi kollar efter dem fattar de att de är min moppe. och den ena vänder, vi kör efter den andra och sen kör vi tillbaka och parkerar där moppen först stod och då pratar vi i telefon med idioterna från polisen, vilket inte hjälper ett skit.. lillsyrran och lina får för sig att de ska kolla läget lite och går ner i dungen och efter 2 min hör vi hur lillsyrran skriker : HÄR ÄR DEN!! och där va den.. kärringen i telefonen ber oss inte röra den m.m. de skulle koppla oss vidare vilket inte skedde så jag fick ringa igen och sen när jag får kontakt med de så ber de oss ta hem moppen :s asså hallå!? de måste ju checka vad som hänt?! moppens ratt lås va paj och tändningen med så vi kunde inte starta moppen och de hade försökt ta bort hjulet.. så idag har vi ringt runt och tjatat på idioter som inte fattat ett skit och så fick vi svaret att ingen polis finns i laholm och tydligen inte i Halmstad helr -.-' okej?! sen så ser vi en polis när vi kör ifrån laholm...

Iaf så vet jag vilka personerna är och dem e ju inte direkt smarta som kör omkring och retar oss m.m. de cirkulerade hela tiden runt oss och pappa bad de stanna men nej de är ju så coola ;O ;) vi sa till dem att vi vet vilka dem är och polisen va påväg, jävla vilken fart de fick.. men pappa hade polisen i telefon så han kunde inte göra ngt, men de har iaf kollat oss och vet vilka vi är..
Nu ligger jag hemma och fryser och min underbart snygga moppe står på lagning, den fick dem inte! ;)
 Moppen, förstår att de ville ha den.. ;)
Dagens outfit
Linne- gina tricot
tröja- gina tricot
byxor- svarta från H&M
Sjal- Gina tricot

Poliser är skit och gör fan inget, fattar inte vad vi har dem till -.-
 är ju inte där när de behövs...

Carpe Diem// Vikoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar