onsdag 3 augusti 2011

ÄntligenHemma!

Usch, varit sjukt seg på jobbet, inte pallat göra mer än det som ska göras.. vad kan det beror på? Jo det kan bero på att man vaknade upp av att sin storasyster ligger meed huvudet på min axel och snurrar i håret och HON SOVER! :o läskigt! :s så jag trodde typ det va Casper och så vaknade jag och bara VA FAN E JAG?! sen kom jag ihåg att vi va i åled.. ;) tur att syrran låg jämte mig, fast hon tog hela dubbelsängen .. jag trillade typ ut, saknade min egen säng! :( aja sen upp och jobba..
Lina åker till Paris nu så träffar inte henne förrens på måndag, buhu :( Ännu tråkigare att stå på Tråg 1.... -.-'
Hemma nu iaf, och vädret är underbart ! så Vi ska grilla nu, elr aa jag, de andra målar, vilket jag känner för med, men de är färdiga..  ! :) sen blire ett dopp och sova! för imorgon blire Rix Fm och på fredag blire träffa min  älskade Mathilda och då blire öss! ;)


Jag grillmästarn! ;)
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar