söndag 28 augusti 2011

Sleten!

Ouff lär nog bli en dag som man spenderar den mesta tiden i sängen, känner detta på mig alltså, fy fän ! ;) Inga bilder sen igår, (kanske bäst det..) måste köpa mig en sån litttteeen kamera som man kan ta med sig elr så väntar jag bara på min nya telefon hmm.. ;)
jaja, började med bussen in till stan med syrran vid 8, sen fick vi gå i pissevädret till fanny, väldigt trevligt, man ångrar ju inte alls tiden man la ner på håret (Y) jaja väl där så hade vi super mysigt, med massa tjejsnack, musik, och så klart en massa gott ;) tolka som ni vill, jag menade godis ;) efter vi varit hos Fanny så blev det möta upp boyzen på bulls, där va det mycket trevligt ! trillade in fler folk efter hand, sen försvann några med såklart :) men det va mys ! sen drog vi vidare. :)
Mycket härlig kväll !
längtar ju inte direkt till skolan på måndag, men men... :)


Carpe Diem // Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar