lördag 30 juli 2011

VadåBästaBarnen?

Idag blev det jobb efter att ha trängts med 2 hundar i sängen, Casper fick inte plats så han la sig nöjd nere hos mamma o pappa :) tihihi stakarn, men han får ju mig för sig själv sen ;)
Blev jobba från 5.00-14.00 , direkt efter blev det Laxacupen då syskonen spelade semi som de vann och drf e det final imorgon, lillsyrran spelade med lillebrorens lag, duktig tjej!! :-D det kanske man ska se? elr ska man sova länge med massa hundar i sängen? hmmmmmmm-..... ?? jobb igen sen jue...

Aja ikväll så har min mamma o pappa tur att de har mig o syrran som barn, för ikväll har vi beställt bord på Pio i halmstad och vi BJUDER! :-D tihihi!! :)  så vi beställer pizza o köper godis till småttingarna, detta blir en dyr kväll ;) SEN får jag sova!! :)  ( låter lite som att jag inte gör annat )

Nehe nu kanske duschen är ledig? Ebba ligger här brevid mig och bara snarkar -.-' vill med ! ;)

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar