måndag 18 juli 2011

Dålig uppdatering !

Illa av mig.. men har inte orkat så mkt efter jobbet, va första veckan så blev så, men nu så ! :)
Igår fyllde min sötnos Emma år och då va det att fira henne från lördagen-söndagen så vi va först hos henne med förfest, välkomst drink & plock mat m.m. en del skratt bjöds det med på och underbara människor ;) fick tyvärr inte med mig kameran p.g.a att vi skulle dra ut sen och var skulle jag lägga den liksom? :S får skaffa en sån liten en :-P Därefter så sov man i Åled hos mormor&morfar som bäddat upp fint åt mig när jag kom hem runt 4 tiden :) gulligt! hela lördagen va man nere i Ängelholm/Jonstorp med kusinen m.fl. och kollade på massa islandshästar och myste vid stranden m.m. riktigt härlig helg!

Nu har man kommit hem från första jobb dagen på denna veckan ! gott 4 kvar (+4veckor)! ;) hihi
Juste ! Nästa vecka så bor jag&syrran i Åled några dagar i morbros hus för att passa katten& huset, så mysigt ! :)
ska bli bättre med uppdateringarna och får se om det blir fler idag, lär väl somna tidigt helt död.. ;)




Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar