söndag 24 juli 2011

Shopping!

Hellue!
igår vart det en lyckad utgång, tack för det tallo! :) för bilder gå in på http://www.ccarolinejohansson.blogspot.com/ :-D jag hade inte vågat om jag va er ;) haha nej men så farligt är det inte ;) bara nästan ..
Blev väckt hemma hos carro vid 10.30 ungefär, då ringde mamma och sa att det blev IKEA idag och då vaknade jag direkt! så de hämtade mig i halmstad och vi åkte vidare till IKEA ! det vart en lyckad dag, köpte mycket till rummet, så nu är det helt ändrat och jag e nöjd, nu är det bara detaljer kvar ! Fick köpt min 140x200 säng, jag kommer sova götttt!! :)

här kommer bilder på rummet ! :)






Nu ska här bara målas och köpas in lite mer detaljer sen är det helt färdigt !! :) awsome !
aa ni märker nog att min favorit färg är grön ;)
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar