onsdag 20 juli 2011

Sommarmys!

Sitter just nu ute i sommarvärmen med morbror, mamma och pappa , vi håller på att grilla ! fast lite kylligt äre jue :-P
Min handled värkar inte vilja bli bättre, tvärtom den blir sämre.. -.- toppen! men det är 1 och en halv dag kvar att jobba! :) skönt !
Smart som jag är så somnade jag när jag kom hem -.- skulle bara vila så huvudvärken försvann men icke! jag somnade till 18.00 -.-' men när jag vaknade så fick jag veta att det stog grillat på menyn vilket är awsome! :-D
då är man ju vaken nästan hela natten då så lär man ju inte vakna imorgon ! -.-' men då väcker syrran mig så! :-D
Nu försöker vi lösa om vi ska åka till Ikea på måndag då lönen kommer elr om vi ska ta det nu till helgen elr fredag.. svårt beslut ;) åker vi på måndag så får jag inte sova i den nya sängen förrens på fredag! :( buhu.. men men ..
Eftersom det är jag som är masterchef så måste jag fixa med maten nu ! annars blir köttet bränt, vilket inte är en succé :o elr? mys pys!



Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar