lördag 23 juli 2011

Jobb&Utgång!

Wiiiee! idag har jag varit duktig och jobbat från 6-15 skulle egentligen varit 14 men men.. :) när man kommer till jobbet blir man direkt nerklassad av en ordinarie, hon vet inget om mig o syrran och klassar oss som att vi inte kan något om någonting på jobbet, när vi stått på nästan alla maskiner där :o :s Så jag blir bitter.. och sen börjar hon snacka skit när jag hör så jag säger till henne att komma till mig istället & ger henne en ordentlig utskällning, hon stog där tyst sen pratade hon inte med mig mkt mer XD tihihi! :) blev så jävla arg asså :o hon kunde fan mindre än mig o syrran! :o kötthuve! -.-' fick byta maskin sen ändå ! puuuhh för hade hon sagt ngt mer jag hade lappat till henne! :o ;) (inte riktigt kanske men nästan .. ) aja sen va jag nöjd ! :-P

När jag satt i bilen hem så blev jag sugen på utgång och det va en annan lite filur med sådet va awsome!! :) så ikväll blire utgång, och verkar som att det antögligen blir IKEA imorgon!!! :) om jag har tur, annars blire måndag! aja nu ska jag städa iordning på rummet, tjocka mig i soffan, ta en dusch, fixa mig och sen bär det av in till Halmstad till Tallos lägenhet!! :) där det blir förfest!! :-P Emma kanske kommer med vilket jag hoppas!
Ses i Dimman ! har mobilen på mig !


Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar