fredag 29 juli 2011

jobbjobbjobbjobb

Denna veckan har varit jobbig, har bara jobbat och jobbat, sovit det lilla vi fått och så blire jobb i helgen med.. Aja vi kunde sagt nej, men gott när lönen sen kommer ! ;)
igår hade vi iaf passat klart & sovit klart i Åled så sov hemma och det lär jag göra inatt med ! :) Men man får besök i sängen ! ;) (hmm.. ) Men får dock inte sova mer ä till 4 för ska upp jobba vid 5 .. :-P
idag började vi vanlig tid & slutade 12.20 sen va det direkt till åled för att plocka upp nästa passning, 2 hundar alltså, det är besöket man får inatt i sängen :-P trevligt, trevligt ! sen åkte vi och handlade för ikv lagar jag o amelie mat till de andra som borde komma hem snart från laxacupen i halmstad. Om småsyskonen inte är hemma bjuder jag o amelie mamma och pappa på resturang! super mys! :)

aja nu ligger jag bland alla kuddar o hundar i sängen, tur man köpte större i helgen, annars hade jag trillat ur! :o tihihi ;)

NU : vetifan...

dessa sötisar ska man ha i sängen inatt! 2 första passar vi, den sista e min egen ! <3


 Ronja ! :)

 Ebba!

Casper! Min egen söte !

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar