söndag 3 juli 2011

...

Riktigt härlig dag igår ! Blev ju att paddla kanot i ca 2,5 h :) så jävla skööjj! sen blev det grilla på kvällen och det va super mys, och lite bad :-P
Sen fick man stressa in till Halmstad till min lilla Caroline för lite mys med vin, cider, snack & musik! ;) super mys! sen bar det av in till stan till trottobar sen vidare för att träffa linus som inte mådde så bra ! sen blev det kissepause igen XD samma plats men denna gången skulle jag gömma mig bakom staketet för där kom en kille, men hsn skulle tydligen oxå kissa där så jag hukade och kollade mellan staketen då stog han 3 m ifårn och bara kollade på mig ! så fail! XD
Det blev iaf The Corner där det bjöds på en massa dans och mys hela kvällen!! :-D va ute tills det stängde, sen blev det promenad till Lägenheten och fyyy va ont vi hade i fötterna XD så ska det vara!!! :)
Vi vaknade runt 12 elr iaf jag så jag fick lite söta sms av carro som va i rummet brevid ;) så det blev stranden! fick självklart gå till östra för att bussen inte gick ! -.-' Men blev hämtade när vi inte hade långt kvar :) blev bad&Sol, sen glass och mys!

Vid 4 mötte jag upp familjen + Morbror för lite mer glass och en omgång minigolf med min familj! :-D så himla kul! jag kom 2:a !!! :-D 2 hole in one ! ;) awsome! bara jag som gjorde det .. :-P
sen nu är jag hemma o myser med min saknade Casper som antögligen sovit hos mamma o pappa inatt, nöjd elr vad? :o aja får se vad jag hittar på för bus nu !


Bilder kommer inom kort!! Pappa har de på sin datorn -.-'''
helgen har varit awsome och på onsdag kör vi igen!! :-D

Capre Diem// Viktoria Sjögren 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar