onsdag 19 oktober 2011

YouGottaLoveBeeingYou!

Så då har man vaknat uoppp efter en underbart skön och lång power nap XD blev längre än väntat, men så blir det om man ska bli störd av att det ringer från okänt 2 gånger ! :s jääjjää !! skulle inte svarat men ibland e det viktiga samtal :o och det va det dessa gångerna :)
Nu har jag varit duktig och lagat mat till hela högen ! :D så pappa får mat nu efter jobbet :) (a) kul att laga mat och ha hög musik med en störd hund XD Casper va nog väldigt glad idag för han "sjöng" med och dansade med mig ! XD såå söt (a) :')
Gud va jag saknar Street Dance !! :o sjukt !!! :o måste fixa till vårt blivande "ungdoms rum" så jag och syrran kan dansa där, ska fan hjälpa pappa med det, .. :P
Aja mat nu, de väntar på mig, oppssiii!! pappa vill nog höra allt om Halkan ! :)
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar