fredag 21 oktober 2011

WhenYouSayNothingAtAll!

Jaha dagen blev inte som väntat, känner mig iaf lite bättre :) Jag blev tvingad med in till Halmstad för att hjälpa Lina prova ut lite saker -.- kul när man e smått sjuk -.- aja men fick frisk luft iaf, vilket behövdes, va ute och gick innan så det trodde jag skulle räcka med icke ! Vi passade på att gå in till Telenor och kolla med min mobil men ofc så e det flera 100 papper man måste ha med för att kunna fixa skiten -.- typsikt! Så vi körde till lilla Åled elr jag körde så fick vi lite gott där och en massa mys med de små kusinerna ! :-D sen körde jag hem igen, E6 igen ;) skit bra! Kom hem hel iaf ;O
Skönt att slippa illamåendet nu iaf, tror jag myser med familjen ikväll elr kollar om ngn kommer hit på film besök (a) får väl åka och köpa gott med syrran snart :p inget speciellt planerat i helgen , gott ! men nästa helg så ! :-D

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar