tisdag 18 oktober 2011

OneWord!

An advice to all of you guys; Stick to the truth and come out the easy way or take the hard way, but if you do, then you must be ready for the tings that´s infront of you.. Make it simple, stick to the truth..

Konstigt nog ska man alltid få höra saker från ett annat håll men det va tydligen ända utvägen just nu, men det är bra, min bild förändrades helt och nu kan jag gå vidare utan att känna skammen! Yeaahh! freeedooommeee ! or something ;) Håller mig fortfarande till det jag alltid sagt, lite inte på någon annan en dig själv för det är alltid du som står kvar med lång näsa.. det är bara du som blir lurad.. 

Aja nu har jag bokat halkan imorgon!! :D fattar inte att jag gör detta :o oppsiii ! men men sen blir det iaf 2 körlektioner till som är bokade och har även fixat teori tester, nu är det inte långt kvar, jag känner det! :D :o tihihi! (a)

Killar kommer och går vänner består elr hur va det? ;) mahaha!
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar