söndag 23 oktober 2011

TurnItBack!!!

Åh vad jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden ! helt sjukt att något kan vara bra, rolig m.m. och sen bara helt plötsligt dö ut. detta gäller inte bara en sak utan flera saker. Men kollade tillbaka på meddelandena vi skrev till varandra och kommer ihåg vissa av sms och allt annat, gud vad jag vill spola tillbaka, allt va så himmla bra i sommras, är nog den bästa sommaren hittills, vill tillbaka till sommmaren och stanna där ! Men när jag läste meddelandena så fick det mig att känna som jag kände och jag ångrar inget jag sa elr skrev till dig, kan känna så ibland men antagligen va det bara en sak jag skulle gå igenom för att få veta allt jag vet idag, kan inte mer än att erkänna att jag saknar det, hade gett allt för att veta vad du känner, tycker, tänker, men hur många gör inte det.. Hade bara velat få prata ut, inte ens det fick jag..

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar