söndag 9 oktober 2011

Awsooomme!

Vilken jävla dag/kväll/natt ! :-D Va en hel del underbara människor som förgyllde den ! MathildaSunnegårdEmmaParmlövFannyKeiloAmelieSjögrenCarolineJohanssonLinusEliassonRebeccaJonsson! speciellt tack till er! men sen va det underbara människor som fortsatte förgylla den! tack för det, ni vet vilka ni är!
Vi körde städade lite och fixade med maten under dagen, kl 5 hämtade vi upp 2 sötnosar vid bussen och sentrillade det in folk efter det :) mathilda kom vid 6 tiden och vi käkade och tjabbade, sen blev det efterätt mums! efter det fortsatte jag och brudarna förfesten at my room! :p vi körde på buss in till stan vid 22 och va inne i stan kl 22.30 ca .. hoppade av i nyhem för vissa av oss va riktigt kissinödiga!!! så vi skulle inom mathildas lägenhet, men såklart så hade hon tagit fel nykel satan! XD så vi gick ner för trappan och stötte på 4 killar som va påväg ut ur sin lägenhet och då passade jag på att fråga om toaletten, skönt!! :-Dinte nog med det, sen glömde Fanny sin mobil på deras toa ! lyckst XD hehe så de fick gå tillbaka med den ena killen haha så söt! :p  mathilda och jag drog vidare sålänge och dagen fortsatte på TheCorner och kvällen va lyckad! :-D sjukt kul kväll, blev hämtade vid 3 hemma halv sen sov jag gott!

Dagen idag beatår av packning och mer packning, London kallar imorgon ! upp kl 5 och bussen går 6 :p men just nu har jag bara kollat på bilder sen igår XD och e glad att meddela att min dator e tillbaka!!! :-D så bilder kommer här!


 Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar