lördag 29 oktober 2011

GirlsNightOut!

Awsome kväll igår faktiskt, kom till Caroline lite tidigare så jag kunde hjälpa till med maten :)
Förrätt: Vitlöksbröd, Huvudrätt: Potatisgratäng, fläskfilé, egengjord sås med champinjoner, brokolli och grädde m. egen fantasi av sås :) mycket gott ! sen så körde vi bara på lite godis óch sen började spelen ! kan ju säga att det spårade ur en del XD men sjukt kul var det!

Sen började folket trilla hem, becca gick runt 23 och sen gick Emma runt 23.30 sen Alexandra med, så jag och Caroline tog en vända på stan och kollade tomt på de flersta ställen förutom corner såklart, p.g.a att det va underbar, men hade inte lust att betala 120 kr för 1h :p så vi dansade lite, tog några shot och sen va kvällen slut när min buss dök upp "/ tråkigt men sant, va ganska trött men hade lätt kunnat stanna kvar och dansa ;) Hemma runt 2.30 och jag somnade direkt! sa ju jag va trött :p

Vaknade upp nu runt 11.30, kan erkänna jag e rätt hungrig! får se vad kylskåpet bjuder på, kanske får lyxa till det första dagen på lovet! ;D

 Här lagas det mat för fult !
Mys!

Emma står för musiken!

Vitlöksbröd!

Jag, Emma, Becca

Oj vad händer här för skoj? ;)

Grymt rolig kväll, den va saknad, tack alla!
Fler och bättre bilder kommer nog sen när caroline har lagt upp dem ;) tihihi!
Carpe Diem// Viktoria Sjögren


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar