tisdag 4 oktober 2011

Sometims I just wanna screem..

Yeah nu är man 18 visst känns inget annorlunda men ändå, det är en del av livet det med :) Min dator funkar fortfarande inte så inga bilder på vad jag fått buhu -.- Men som sagt sa till mor min att jag inte ville ha något men sen när lyssnar hon på mig? :) aja hon fick betala lite andra saker ist eftersom hon tjatatde :p tihi! Dagen igår va helt okej! blev väckt 2 gånger, en gång av syrran som skulle till jobbet då fick man  ett paket uppstoppat i ansiktet :p sen kom de andra filurerna :) har ändå sovit dåligt nu ett tag..
Skoldagen alltid lika skön måndag sen blev det Halmstad för att shoppa med syrran sen hem och snabba sig för att dra till halmstad igen med lite mysigt folk för en god middag på yoss :) mums! :) Sen följde Alexander med hem för film :) somnade väl runt 1 någon gång, inte ovanligt längre -.- .p
idag fotboll klassfoto, halmstad med mamma :) mys
! Hem och ut och köra med Pappa, imorgon är jag ledig vilket jag kommer vara varannan onsdag ;) gott!
London nästa vecka!!!! :-D
Helgen längtas, då kommer släkt och vänner för lite partey sen taxi in till Halmstad för fortsatta festligheter :-D  packningen vet jag inte när jag ska trycka in den :p någon gång :p

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar