lördag 1 oktober 2011

Sleepless

Förstår inte varför jag inte kan sova -.- somnar jätte sent och vaknar super tidigt helt klarvaken :s skumt... jag som älskar att sova (a)
Så vi åkte in till halmstad vid 10 för att leta present till mig -.- mamma fattar inte när jag säger att jag inte vill ha något.. Men jag fick köpt ett par korta skin byxor , love them! sen köpte jag en present till Pontus :) för ikväll ska jag nämligen hem till han :) trevligt! får se om jag har lust att dra ut sen, lite tveksamt faktiskt.. håller kanske mig till nästa helg, ska ut och äta på måndag kväll med så skiter kanske i det :)
Nu sitter jag och väntar på ett samtal så att jag får något att göra denna dimmiga lördag! :)
vet inte alls vad jag ska ha på mig ikväll får nog börja fundera över det lite :p

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar