söndag 30 oktober 2011

TimeToLearn! elr?

Ouuff så gott att sova ! ZzzzZzzzZzzz tihihi(a) Vaknade upp lite innan 12, inte kul att vakna upp och inte ha Casper hos sig -.- en vana :p men han stod utanför och då blev man lycklig! :-D
Dagen igår blev satans bra! :) Började med bio : In Time, sen blev det Fannys place i 30 min typ, vidare ner till 3 hjärtan, tog en shot, lite dans sen vidare och kollade läget, slutade på Corner för att hänga in jackan, lite dans, vid 1 blev det 3 hjärtan igen sen Corner, ouuuff vilket rännande :o Men stannade där sen och dansade 2-3 shots och sen slutade kvällen runt 3 men eftersom man ställer om kl så blev det 2, de flesta förstod nog inte det, för alla drog hem så det blev dött annars hade det blivit 1 timme till! :-D hade inte varit fel :p
Gick med fanny, filip och lucas bort mot gammla norra station där Jesper väntade på mig (a) snällt av honom! :)
Somnade runt 4 halv 5 :)
Ikväll kör vi lugnt va? elr? haha nej men asså faan varje gång x)
ATT JAG ALDRIG LÄR MIG! x) Men har svårt att säga nej, vrf vara så negativ? inte jag riktigt ;)
Men det är skönt att fler är sugna på film och en lugn kväll så ikväll har man lite val möjligheter och det är aldrig fel, får se vad jag känner för :)

<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/5TZUYEdwG50" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar