onsdag 19 oktober 2011

Close!

Halkan idag ! fyfan va sköj! :D det va kul iaf men gillar inte filmerna riktigt :s aja det e ju så det är, börja tro att de visar oss de för att vi inte ska ta körkort :s ;) haha!sladdade runt lite men lärde mig av det, riktigt kul!

Skulle egentligen vistats inne i Halmstad idag med min sötnos, men jag ville inte gå på lektion med henne när jag va ledig så jag tar en power nap och sen kör jag teori och lite plugg, kanske chill dag imorgon 2 lektioner är inställda så blir lite längre sovmorgon och längre rast , det är ju inte helt fel ! :p
tror att Casper är sugen på att lägga sig en stund, han springer runt på skrivbordet och trycker på tangenterna :p sötnosen min! <3 får väl lägga mig en stund dåååee ! ;) (klagar inte!)

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar