måndag 24 oktober 2011

WonderWhy?!

Okej vadå död i skolan idag? :s jag frös något sjukt när jag vaknade i morse, va sjukt mycket varmare under täcket, hade gjort vad som för att få stanna tills jag sovit ut :( men skolan kallade, inget viktigt idag alls -.- FN.dagen idag som de flesta kanske vet så vi hade det på skolan med, så lyssnade på en liten föreläsning på ca 20 min om inte mer, sen hade vi tävlingar så det höll på till 12 men jag fick springa ner till Tandläkaren, ouuff hatar dem och detta va den värsta gången, fy va äckligt! ööörrk... men drar inte upp det, hon kunde fan inget -.-
Sen psykologi, och det vi gjorde på den lektionen kunde vi göra hemma, så skola i onödan -.- men men.. as trött nu, men måste fixa lite saker så.. seg dag imorgon går 8-13.45 elr ngt då är det 2 lektioner inkl. 2,5 h håla, great!

Dagens Outfit !
smutsig spegel jag vet ! (a)
Pälsväst: London
Halsduk: Gina Tricot
Tunika: Melmelli
Jeans: Gina tricot
Skor: London
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar