tisdag 25 oktober 2011

Some..

Some People Never Change..
 Grow Up, You Can´t Allways Stay In Time, Time Change And People To..

Var ute och gick en promenad innan, gjorde lite läxa, hjälpte min lillasyster med Boken Om Mig som hon gör i skolan, riktigt fin är den och det va kul, tar lite paus från pluggandet nu, ska plugga prov imorgon med så får göra klart lite mer idag sen. Men kan vara uppe ett tag idag så lugnt ! På torsdag har jag körning, great! :-D
Mamma&Pappa är inte hemma så det har varit fullt öss med hög musik och massa bus ;) Nu är det tyst ända ljudet är från tv:n och mítt tangent bord, vi kollar en spännande film och de gottar sig med glass :o Men asså jag e typ aldrig sugen på godis längre :s skumt.. men skönt, för träning är roligare, nyttigare och bättre ;) tihihi!
Känns som att jag glömt något viktigt .. hmm..... jaha men eftersom jag inte kommer på det så va det väl inte viktigt, elr? ;) jaja kommer väl på det sen :p
Nu ska jag hålla syskonen sällskap till filmern, de är så söta för de är helt inne i den! hehe! :-D

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar