torsdag 20 oktober 2011

FaceIt!

Trodde aldrig jag skulle somna igår kväll men det gjorde jag, lite förvånad faktiskt, men vaknade tidigare än väntat "/ men skulle ändå skjutsa syrran och broren för mamma skulle jobba tidigt, fy fään va kallt ! :o måste snart ha körkortet assååå... -.- Men såklart så vaknade jag upp och mådde inte så jävla bra asså .. konstigt, så mycket som hänt de senaste dagarna, varit för mycket just nu. Men som alla andra gånger tar jag mig igenom det ! :) Visa aldrig vad du känner, du kommer ångra det..
Så nu sitter jag hemma och gör inte ett skit, tråkigt att vara sjuk -.- hatar det! Men idag fick jag lite finbesök faktiskt (a) elr vad man kan kalla det, när jag sitter i vardagsrummet så ser jag något brunt som rör sig utanför, sen ser jag att det är en räv ? :s :o haha den stog och åt på äpplena vid träder utanför xD söt va den, tog foto men blev inte bra -.- när den såg mig så stod den och kollade ett tag sen sprang den, skulle jag med gjort ;) haha!
Nu ligger jag ihop kurrad med 2 hundar, den ena tog mitt täcke den andra tog min kudde, great! -.- kallt !!
tror att jag ska laga lite mat nu :) hundarna vill väl med ha något :)


Awwe, dags att klippas kanske? ;)

Va snäll och bestäm dig någon gång?! tack!
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar