söndag 23 oktober 2011

OMG!

He´s Sexy, He Can Sing, He Can Dance, and He got Humor! Omg!
Jaha ja vi körde på en dag till ;) vilket jag INTE trodde faktiskt.. 2 spontana utgångar på en heög, ojojoj ! Nej men kul va det, denna gången va jag ute längre iaf :)
Igår fick jag lite film besök ! :) Men jag fick ju göra mig i ordning samtidigt, så vid 22 tog jag bussen in till stan för att träffa Fanny! :-D vi kollade först lite på 3 hjärtan men där va det dött, drog vidare, tog en shot och en drink, drog tillbaka till 3 hjärtan och flörtade lite med Bartendern ;) hihi! Sen trillade det in folk, och kvällen blev för övrigt lyckad, lite små händelser hit och dit, men så är det oxå ! Efter 3 hjärtan drog vi till Corner, ner på dansgolvet, direkt blev man stoppad av en äcklig jäfel :S uurrrkkk! Hans kompisar ska vi inte tala om, så vi tog oss därifrån men han försökte hela tiden när han såg en, och hans kompiss.. ojojoj han kollade hela tiden på oss och förföljde, tur så dansade jag med en kille där så när han såg honom så drog han bort mig ! Kvällen hjälte ! (a)
Hade en awsome kväll ! mycket mycket, för mycket dans ;) blev hämtad, vågade fan inte gå själv för den äckliga typens killkompisar förföljde mig :o så syrran fick hämta mig utanför, ork! -.-' Jag somnade gott när jag kom hem och vaknade nyss! skönt!


Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar