fredag 21 oktober 2011

MakeItRight!

Ibland önskar man att man kunde spola tillbaka och trycka på paus.. Lev varje dag som det är din sista, vänta inte för länge, det kan vara försent..

Ännu en dag med lite sjukdom.. -.- såå tråkigt, men idag är mamma hemma och snart kommer syrran så slipper vara ensam en hel dag igen :) tråkigt att vara sjuk en fredag -.- aja behöver ta det lugnt faktiskt! :) får väl se hur jag mår imorgon och vad som händer ! :p
Nu sitter jag och kollar tv1000 just nu är det Stuart little 2 :p så länge sen man såg den, fast rätt lame är den :p men men finns inget annat just nu :)
Men hatar att vara sjuk så får hoppa in i duschen och göra mig lite i ordning, lägga en mask kanske sen känner jag mig inte lika sjuk längre, kanske! :)

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar