tisdag 24 april 2012

Träningen idag gick fantastiskt bra! Kul att få reda på att man fortfarande kan ;) haha ! Började med skott idag, hadr först ingen kraft men det tog inte långt tid innan det satt med, gött! jag kan ännu ! Bara ngn träning till sen jävlar ! Nu får jag hoppas jag har lite tur så att knät håller, kan inte fatta hur jag pallat vara utan känslan som jag känner på planen.. underbart!
Matchen på tv:n gick ju inte så bra, men så är det när Chelse spelar Hönsfotboll och klumpar ihop sig i en hög i mitten haha! jaja va det fotboll så spelar jag en helt annan sport ;) men men grattis Chelsea, kan ju faktiskt säga att Barca spelade inte så hemmla bra heller, Messi hade noll koll idag och de skulle haft en annan taktik, men nää de skulle tvunget lägga in bollen i klumpen.. omg..

Nu läsa bok, sova och ledighet=sovmorgon= PA imorgon ! :)

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar